خبرهای داغ:
بخشدار محمدیه؛

سال ۱۴۰۳ سال تحول در روستاهای بخش محمدیه/ اجرای ۸۰ میلیارد تومان پروژه روستایی 

آخوندی گفت: سالجاری یک سال نوید بخش در اجرای پروژه های بزرگ روستایی است و طبق اعتبارات پیش بینی شده، نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان اجرای پروژه های عمرانی در بخش محمدیه خواهیم داشت
کد خبر: ۹۶۱۸۲۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

 

 

 

قزوین_ محسن آخوندی بخشدار محمدیه در گفتگو با بسیج بیان کرد: سالجاری یک سال نوید بخش در اجرای پروژ های بزرگ روستایی است و طبق اعتبارات پیش بینی شده، نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان اجرای پروژه های عمرانی در بخش محمدیه خواهیم داشت.

 

بخشدار محمدیه در تشریح اقدامات پیش بینی شده در روستاهای بخش، افزود: ۱۹ پروژه مهم شامل ۴۰ هزار متر مربع زیرسازی، آسفالت و روکش آسفالت توسط دهیاری ها به مرحله اجرا در می آید که ۶ پروژه آن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

 

آخوندی با بیان اینکه در طول دولت سیزدهم آیت الله شهید رئیسی اعتبارات خوبی به روستاها تخصیص داده شد، اظهار داشت: برای امسال نیز ۴۷ میلیارد تومان فقط در حوزه جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت، کف پوش و سنگفرش در بودجه های روستایی پیش بینی شده است که می تواند در بسیاری از روستاهای بخش تحول آفرین باشد.

 

بخشدار محمدیه اجرای ساماندهی گلزار شهدای روستای چاله، پایش تصویری روستاهای باورس و شترک، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ۴ هزار متر مربع در روستای ورس و همچنین زیرسازی و آسفالت ۴ هزار متر مربع در روستای کبریت میان را از مهمترین پروژه‌های روستایی بخش اعلام کرد.

 

آخوندی افزود: در تمامی روستاها اجرای پروژه عمرانی داریم و تمام دهیاران بخش با همکاری شوراهای اسلامی و نظارت ناظرین فنی و مالی و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، در رقابت سالم و موثر برای خدمات رسانی مشغول فعالیت جهادی هستند.

 

بخشدار محمدیه با تقدیر از نگاه مثبت کمیته برنامه ریزی شهرستان به بخش محمدیه، اظهار داشت: در پیش کمیته های برنامه ریزی برای پروژه‌های بزرگ عمرانی بخش، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است که ان شاءالله با پیگیری دستگاه های متولی و اخذ تخصیص لازم، پروژه ها به طور کامل و طبق پیش بینی ها اجرا شود.

 

وی در این زمینه توضیح داد: برای اجرای راه روستایی چاله، اکبرآباد اعتبار ویژه ای در نظر گرفته شده است، همچنین با توجه به درخواست های مردمی راه ورودی روستای کبریت میان نیز با نظر مثبت فرماندار شهرستان دارای اعتبار شد.

 

آخوندی افزود: برای کانال های کشاورزی روستای ورس و همچنین استخر معیشتی روستای قزقلعه نیز اعتبار لازم پیش بینی شد.

 

بخشدار محمدیه با بیان اینکه برای همه روستاهای بخش اعتبار لازم در همه حوزه ها پیش بینی شده است، افزود: با تصویب نهایی اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان، جزئیات اعتبارات منتشر و برای تخصیص آن از طریق دستگاه های متولی پیگیری می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار